Mars 24, 2012

Våren har kommit! Överallt utom till Bjärehalvön verkar det som i alla fall. Här har vi dimma, dimma och dimma... Härligt! :)
Så här såg det ut när jag och Lerina var ute och gick i förmiddags



Här har vi samma vinkel en sommardag...


Lite skillnad! :D


Lerina är i alla fall pigg och glad ändå. Jag med för den delen, men jag hade önskat lite sol nu.



Och så avslutar vi med bildutmaningen no. 5 - Something I wore. Jag hade på mig de här gymnasikskorna idag på promenaden:


Kanske lite för somriga och tunna för det här vädret egentligen, men supersköna är de!


Nu ska jag gå och fixa middag - köttgryta med philadelphiost och till det blir det pressad potatis.
Efterrätt - Nutellaglasstårta... Nam, Nam! :D
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nä, usch så tråkigt för dig. :( Jag var ju i Lund och Halmstad i helgen, och på båda ställena låg dimman tjock och kall!! Medan Per sade att det var kanonväder hemma. Idag är det fint också, men jag är inomhus på jobbet :/

2012-03-25 @ 14:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0