Mars 11, 2012

Så var det då söndag igen. Helgen har varit bra, men jag önskar att jag hunnit med mer pluggande. Men, men - har ju några timmar kvar av söndagkvällen! :D
I fredags var vi i alla fall uppe hos våra nyinflyttade grannar, åt tacos och hade det mycket trevligt.
Ett försök till en kopia på grannarnas hus som ett inflyttningskort. :)
Lördagen blev läsa, varvat med färdigskrivande av VFU-rapport och därefter blev det soffmys och melodifestival med familjen och idag har vi varit i Ullared. Där inhandlades bland annat nya lampor till sovrummet, så nu är äntligen det klart!
Och om 18 dagar åker vi till London!! Yei!!

Kommentarer
Postat av: Sandra, Villa Ängelsbäck

Ett mycket fint kort! Huset ser stort ut :) tack för besöket och den fina blomman. Fram åt sommaren skulle jag oxå tänka mig ett besök på Ullared och hitta lite ny inredning. Lampan var riktigt fin, annorlunda!



Kram S

2012-03-12 @ 15:24:35
URL: http://angelsback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0