Bloggtorka

ja, det har visst blivit det. Har haft fullt upp med uppsatsen och annat smått och gott. Men nu är uppsatsen äntligen skickad! :) Yei!  På måndag väntar opponering, så tills dess ska jag läsa igenom en annan uppsats som ska kommenteras. Det tar tid det där, det är ju inte bara att läsa igenom, utan den ska lusläsas, reflekteras över och kommenteras. Har gjort drygt hälften, och ska sätta mig och få den klar idag tänkte jag. Ska försöka hinna med kakbak inför grannbesök imorgon, promenad med Lerina, och en tur till Helsongborg med mamma också. :)

Imorgon väntas planering inför praktik, för på tisdag börjar en fem veckors sådan på högstadiet här i Förslöv. Känner mig inte alls säskilt taggad eller redo för det, men hoppas att det blir bättre när jag väl kommer dit. Jag har ju trovts väldigt bra där tidigare.

Nähä, ska jag hinna med allt ovan får jag nog sätta igång! Ni kan titta på Lerinas sköna sovstil så länge :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0