2011

Detta fenomen verkar ju vara himla populärt i olika former, så här kommer en liten snabbgenomgång av vad som hände under mitt 2011:

Vi hade de första Spelningarna med bandet



Vi renoverade klart sovrummet



Jag och mamma gjorde Mentalbeskrivning av vovvarna, vilket var väldigt intressant och roligt!



Lerina fick blev sjuk, vilket innebar ett halvår av oro, diverse undersökning, operationer, konstatering av cancer, och slutligen friskförklaring!



Köpenhamn med Carina,
en vän jag trivs mycket bra med och träffar väldigt sällan, så det var väldigt roligt att genomföra denna resa! Nästa år blir det nog Stockholm! :)


Högvaktsspelning i Stockholm, med Ängelholms Hemvärnsmusikkår



Jag och mamma var på Hundsemester i Gränna, vilket var otroligt mysigt - det ska vi göra om!




2012 blir ett år som är svårt att förutsäga, men jag hoppas i alla fall att det ser ut ungefär så här:

Slutpraktik, som går bra

Examensarbete med studiebesök i London

(om inte studiebesöket i London går att genomföra, hoppas jag istället för resa dit med Tobbe, Evelina och Per!)

Examen!

Sista sommarjobbet på campingen

Utbildning och jobb i London till hösten.

Vi får väl se vad som händer!

Kommentarer
Postat av: Sandra, Villa Ängelsbäck

Det låter allt som du har ett spännande år som väntar! London låter ju väldigt intressant! Hoppas det går vägen.



//Sandra

2012-01-02 @ 22:08:54
URL: http://angelsback.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hej! hittade in till din mysiga blogg!

Tack för i lördags, det var mycket gott och trevligt.

Har du/ni planer på att flytta till England? Kommer ju sakna er!

Linnéa

2012-01-04 @ 20:54:25
Postat av: Sandra Fritzon

Välkommen Linnéa och tack själv! :)

Förhoppningsvis ska jag söka till en utbildning och jobb i London till hösten, så det blir i så fall bara 6 månader. Tobbe får stanna hemma så han kan göra klart sin utbilding. :P

Kram

2012-01-06 @ 15:44:45
URL: http://sandrafritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0