Feb. 27, 2012

Lite avbrott har det visst blivit eftersom jag har haft influensa... :S Missade därmed de sista dagarna på praktiken som jag måste försöka ta igen nu i veckan.
Praktiken gick annars bra. Har insett att det handlar otroligt mycket om att lära känna eleverna och ha en relation med dem för att det ska bli bra. Kände efter min senaste praktik att jag inte vill göra det här, men nu känns det bra! :)

Veckorna som följer kommer att bli intensiva. Dubbelt uppsatsskrivande, kurs i Vetenskaplig teori och metod (...) samt jobb på campingen. Men det ska nog bli bra det med. Sista helgen i mars åker vi ju till London med Evelina och Per! :D
Kan för övrigt tala om att jag skaffat en ny dator. Den andra jag hade började ge upp - trasig CD-läsare, trasig kamera, lossnat chassi och ofrivillig avstängning, så det var dags att skaffa en ny.

Ja, totalt meningslöst inlägg, men jag ville väl mest tala om att jag inte glömt bort bloggen och att jag kommer att börja skriva lite mer i den nu är tanken. :) Just nu sitter jag och lyssnar på gamla melodifestivalenlåtar i skolan och väntar på Evelina - idag blir det skrivning och planering inför examensarbetet!


Kommentarer
Postat av: Sandra, Villa Ängelsbäck

Heja heja! Fler inlägg vill vi ha :) Skönt att du oxå är på bättringsvägen nu från de elaka bacillerna! Attans vad de är påfrestande. Jaja, snart kan vi se ner till er på heltid ;)



//S

2012-02-27 @ 21:56:23
URL: http://angelsback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0