Feb 01, 2012

Har alldeles precis haft besök från högskolan här på min praktik. Det brukar vara så att en lärare från högskolan kommer ut och kollar oss lärarkandidater; sitter med under en lektion och diskuterar vad vi gjort, vad vi tycker, hur det går osv efteråt - och han som besökte mig har alltså alldeles nyss varit här.

Det kändes helt OK att ha besök, och jag tror att det gick bra. Han sa inte så mycket - ska man tolka det som bra eller dåligt? : / Min handledare här på skolan tyckte i alla fall att det gick bra, så jag går på det! :)

Nu ska jag planera inför satsdelsgenomgång imorgon... Någon som har idéer på hur man kan introducera detta (inte så) intressanta ämne på ett (väldigt) intressant sätt? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0