Lördag

Idag har jag, far och Sofia städat i källaren... :/ ställt iordning, rymmt undan, sorterat bort en massa skräp och plockat undan sånt som inte används längre! Fint blev det, och resultatet blev en tur till tippen. Jag och Sofia kom fram till att far från och med nu är portad på tippen, han vill ta med sig lika mycket hem som man kom dit med! :S

Väl hemma blev det lite säkerhetsgenomgångar på alla bilarna... Julia ska snart ta körkort och behövde träna på detta, så nu är alla bilar tip-top!

Nu har jag nyss landat i fåtöljen efter att ha storstädat badrummet, snart blir det sängen! :)



Så här dimmigt och ruggigt var det när jag och Lerina gick en runda i eftermiddags. Nu är hösten här, huh! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0