Härlig tisdag!

Hade min (antagligen och förhoppningsvis) sista föreläsning igår på högskolan! Woa! Visserligen har jag typ 8 månader kvar till examen, men de kommer bestå av uppsatsskrivande, praktik (hu!) och examensarbete. Intressant år det här kommer att bli! Jag och en klasskompis har stora planer för vårt examensarbete, och vi filar och planerar och hoppas att vi kan få ihop det! Mer om detta kommer längre fram!

Sista föreläsningen firar jag idag genom att göra... absolut ingenting! :D Jodå, lite har jag gjort; tvättat, promenerat, skrivit en handlelista, när mamma snart kommer hem ska vi åka och handla och ikväll blir det repande med AddNine (Music Hill Country Band) :)

Ha en fortsatt trevlig tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0