Busy weekend...

Ja... Haft fullt upp hela helgen så det har inte varit tid till att skriva något här.

I fredagskväll hade vi fredagsmys med tacos och cupcakes som jag bakade på eftermiddagen. Vi hade en liten "hejdå-kväll" för Ulan som skull åka till Irland dagen efter.

Kl 5 på lördagmorgonen körde mamma Ulan och hennes kompis till flygplatsen. De ska vara borta i tre och en halv vecka och göra praktik på ett stall på Irland, väldigt spännande och roligt för dem! De har faktsitk startat en liten blogg om det hela och den hittar ni här.

Jag själv gick upp vig nio-tiden och begav mig sedan ut i musikrummet med far, Kent och Jenny för att ägna merparten åt dagen åt att spela in. :) Väldigt roligt! Kvällen ägnades i soffan tillsammans med Tobbe, tre hundar, massa god mat och melodifestival.

Idag har jag jobbat mellan 9-15. Efter det var jag och far i musikrummet igen för att redigera lite och nu har jag precis kommit in. Är fruktansvärt trött i ben och fötter efter jobet idag, springa omkring och bära på saker sliter på kroppen... Blir en lugn kväll och imorgon blir det till att plugga... Yää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0