Julen i korthet...

Har varit bra. Lugnt och skönt med julfirande hos Tobbes familj den 23, julfirande med min familj den 24 och födelsedagsfirande hos farmor den 25. Jag önskade mig, och fick för den delen, många fina saker till mitt kök, så till nästa år tror jag att jag måste önska mig ett större kök... :)

Nu är det tillbaka till vardagen igen, och i skrivande stund sitter jag på högskolan och ska arbeta vidare med min uppsats, vilken förhoppningsvis blir klar idag! :) Ikväll blir det bortgång till ett par bekanta, imorgon väntas utflykt med Tobbe och hans bröder, och på nyår kommer det ett par kompisar till oss.

Önskar er alla ett gott slut och ett gott nytt!


Promenad på julafton med hela familjen


Starlight fick också vara julfin :)


Vovvarna vill också följa med!


Lerina fick också julklapp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0