Boring Monday...

Ja, då var man på plats igen på högskolebiblan men intentionen att skriva vidare på uppsatsen... :S har skrivit ca 17 sidor av totalt 20-24, så egentligen är det inte så mycket kvar, men jag har helt tappat sugen! Tänkte att jag skulle ta en riktig slappehelg och bara koppla bort alla tankar på uppsats och skola, men efter möte med handledare till praktiken i fredags, blev det inte så. Eller jo, slappehelg blev det; hjälpte till med husets julgran, melodikryss, handla med mamma inför julen, myslärdag med massa god mat och videfilmer från förr, sova länge, redigera musik och titta på film.

Men hela tiden har tankarna på den kommande praktiken och därmed också uppsatsen legat bakom och stört... Så nu är jag ändå inte alls taggad på att skriva vidare!:S

Uppsatsen ska vara i princip klar till den 16 januari, då det väntas opponering. Eller ja, den måste ju vara klar tidigare om mina kamrater ska hinna läsa den till den 16. Den 16 börjar också examensarbeteskursen, och slutpraktiken. Så tills dess måste jag ha planerat vad jag ska göra i fem klasser under fem veckor också. Hu...

Okej, nu har klagokören fått sjunga klart. Det blir ju inte bättre så här.

Mysigt är det i alla fall att det snart är jul! Allt är klart förutom ett par gå-bort gåvor, så julen kan få komma när den vill! (Okej, kanske inte förrän jag har skrivit några sidor till på uppsatsen.. :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0