Vovvar...

Idag var jag och mamma och Sofia och hälsade på hos Annika och Lerina och alla hennes syskon. Oj, vilket liv där var!! Söta var de i alla fall, men det är inte riktigt säkert vilken som är min ännu tydligen. VIlken det än blir ska den i vilket fall som helst heta Lerina i papprena. Där är två grå varav den ena ska bli min, och de är de vildaste i hela kullen!! Låter ju lovande... :P Det går säkert bra!

Måste sätta mig och göra färdigt en engelsk uppsats ikväll... Traaadigt! Kanske inte egentligen, men att ta tag i det är jobbigt. Sätter man sig väl med det så brukar det gå ganska bra. Måste ringa Stina också och bestämma hur vi ska ses imorgon och plugga... grammatik... Jippi!!

image38
Lerina och Lumumba...
Fast vem som är vem vet vi inte ännu! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

De är så sööta, båda två, ska bli roligt att få hem henne!

2008-03-11 @ 09:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0