Melodifestival...

Idag har jag och mamma varit på hälsomässa i Helsingborg. Vi var på ett seminarium som hette "Have you lived before?" vilket var mycket intressant. Man blir så fruktansvärt trött i huvudet av att vara på ett sånt ställe, så vi stannade inte så länge. Men det var kul ändå!

Igår var jag hemma hela dagen. Efter att ha städat och slappat på förmidagen fick jag bak-lust på eftermiddagen och startade ett storbak! :) Hela fyra sorters bröd blev det minsann, så nu är frysen full och jag har ganska ont i mitt finger efter att ha förlorat en del av det i ett rivjärn... Smart av mig! :P

Fick igår också reda på vilken valp som blir min! Det blir en liten grå Finsk Lapphund som heter Lerina för tillfället. får se vad jag ska kalla henne sen när hon kommer hem. Bara två veckor kvar nu! :D Ska åka och hälsa på henne hos uppfödaren imorgon, ska bli kul att se alla valparna!

Nu ska jag titta på melodifestivalen. Har ingen direkt favorit av dem i andra chansen, men i finalen tycker jag faktiskt att Sanna ska vinna! :)
image36
Alla puppisarna trötta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0