Ledig...

Idag är jag heeeelt ledig!! Skönt att gå i natltinne hela dagen och inte göra något vettigt alls! Borde iofs plugga lite...

Igår var ingen jobbig dag för en gångs skull, men den var ndå lite avig. Kände mig väldigt trött och hängig hela dagen, antagligen var det äventyret med Starlight som kom ikapp en! Att där inte var något varmvatten på morgonen när jag skulle duscha gjorde ju inte saken bättre förstås... Jobbade i förskoleklassen under förmiddagen vilket gick väldigt bra, men sen när jag kom hem gick luften ur mig och jag hamnade med en bok i sängen... Rätt så lagom! Blev sängen tidigt men har sovit oroligt och drömt mycket.

Ska sätta mig vid pianot nu en stund tänkte jag och sen när mamma kommer hem ska vi handla. Jippi! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0