Sommaren nästan slut...

Huh, nu var det längesedan igen! :P Nu är det  värsta över med gården och jobb så nu ska jag försöka hålla lite mer uppdaterat här.

Hela sommaren har jag jobbat på campingen och när jag inte jobbat där har det varit ner på gården och jobba med att renovera där. Har kommit rätt långt faktiskt och snart kan vi nog börja flytta in! :) Ska lägga upp lite bilder när jag kommer hem, är på jobb nu... :P Här är rushen över och här är väldigt lugnt, knappt något att göra, jag och Sarah sitter vid varsin dator och gäspar... :P Har ett sådant jobbigt pass, 13-21,30... Seeeegt!

Lerina börjar bli stoor! Hon börjar också ljusna upp i ansiktet och i nacken och gå mer åt det gula hållet, så vi får väl se vad det blir av henne. I pannan börjar hon nästan bli vit så Tobbe kallar henne för samojeden! :D Har i alla fall anmält henne till en nybörjarkurs på brukshundsklubben som börjar om några veckor så det ska bli väldigt roligt. Har faktiskt oxå anmält henne till utställningen på Sofiero 14 september så jag hoppas att några av henne syskon också dyker upp där!

Blev utmanad av Marie för längesedan så här kommer det! Ska se om jag kan hitta någon bild att lägga in här sen så länge. :)


Regler:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
1. Måla panel till mitt sovrum

2. Sms:a Tobbe

3. Jobba

4. Rymma undan på mitt rum

5. Fixa med datorn och bilder

 

Vad gjorde du för 10 år sedan?

10 år sedan... då var jag inte med än elva år och gick i femman på Förslövs skola.

Ställen du bott på?
När jag föddes bodde mina föräldrar i en lägenhet på Stationsvägen i Förslöv. När jag var ett flyttade vi till huset på Stationsvägen. Där bodde jag till hösten 2006 då jag bodde i England ett halvår och jobabde som au-pair, därefter blev det att flytta hem igen och nu ska vi snart flytta till en gård utanför Förslöv.
 

Fem saker du skulle göra om du var biljonär? 

Dela med mig till familj och vänner

Hjälpa till så att vi kan renovera gården överallt

Resa

Ge en massa till de som behöver 

Göra iordning mina bilar


Personer du vill veta mer om:

Mamma
Sofia
Julia
Janna
Sophia

 

 


Lerina vilar i jorden under rosenbusken när det är varmt
15/8 -08




Taket av på mitt och syrrans hus! Full renovering på gång...
25/6-08

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen har du vaknat igen:) Lerina är så söt på den bilden, fast det är hon ju på riktigt också. En riktig pärla till vovve har du hittat, vill också ha en finsk lapphund!!

2008-08-18 @ 11:15:02
Postat av: mamma igen

jag har antagit din utmaning

2008-08-18 @ 11:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0