Söndag...

Jaha, så var man ett år äldre då... :P Gårdagen började med att jag blev väckt (visserligen var jag redan vaken på grund av en morgonpigg lite Lerina :P) av min familj som kom med sång och paketer. Fick en del saker till min blivande lägenhet som kan vara bra att ha. Efter frukosten åkte jag och handlade med mamma ovh när vi sen kom hem igen gjorde jag cheescake, gott!

Vid halv tre kom Erik och vi åkte upp till Halmstad för att se C Eriksson solo. I stort sett var det mycket bra, han har en otrolig fantasi, men tyvärr överdriver han lite ibland och gör lite för mycket av det. Första akten hade faktiskt räckt. Men det var absolut sevärt och bra ändå. Efter showen åkte vi hem till mig igen och åt middag och sen hamnade vi i musikrummet resten av kvällen.

I morse var det upp tidigt igen. Lerina är duktig, fast hon vaknar tidigt sätter hon sig inte och piper utan "försöker" vara tyst tills hon hör att jag är vaken. Dock sover jag ganska lätt så jag vaknar så fort hon börjar gå omkring, men inte förrän jag visar att jag är vaken börjar hon pipa och vilja ut, duktig vovve!! :D I alla fall så gick vi upp strax före åtta och gjorde smörgåstårta tillsammans med mamma som vi ska ha i eftermiddag då farmor och farfar och faster kommer. Halv elva började jag jobba och det är där jag är nu. :P Mycket att göra?? Nä! :D Jobbar bara till halv fyra, så det är ganska skönt med en kort dag.

Imorgon ska jag se om jag kan ta med mig Lerina själv ut en liten sväng och träna mer på koppelgång. Inte så himla kul tycker hon, och eftersom hon är så duktig på att gå lös har jag inte lagt ner så mycket energi på det. Hmm... Får ta tag i det! Sitt och ligg börjar hon bli hyffsat duktig på i alla fall, alltid något! :)

Kommentarer
Postat av: Marie & Pralin

Hipp Hipp Hurra på din födelsedag!!!! Låter som om du fick en bra dag.

Lerina är duktig

Kram Marie
Pralin & Latte hälsar till syrran

2008-04-27 @ 14:20:35
URL: http://www.123minsida.se/waldweilers

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0