Onsdag...

Idag har lilla Lerina varit hos oss i en vecka! :) Nu börjar hon känna sig riktigt hemma och har börjat utforska resten av huset också förutom köket och mitt rum. Idag när jag var i skolan föjde hon med mamma till hennes jobb och låg och sov under skrivbordet hela förmiddagen. Hon fick också hälsa på Sigge och leka lite med honom.

Kom och hämtade henne vid ett när jag kom hem och då gick vi ut i trädgården och lekte med Molly. Moll blev faktiskt lite glad när hon såg att Lerina kom hem, kanske mest för att hon avskyr att vara ensam! :P De börjar bli kompisar ordentligt och har somnat brevid varandra under köksbordet nu. Sötnosar!

Satte mig och gjorde lite läxor i eftermiddags... Har tenta som börjar i morgon och pågår i en vecka så jag hoppas att det går bra. efter maten tog jag med mig Lerina ner till skogen och lekte lite med henne. Hon var faktiskt jätteduktig och sprang lös hela tiden och hade stenkoll på mig och vart jag gick, hejja! :)

Har beställt biljetter till Claes Erikssons (fr Galenskaparna) show C Eriksson solo, och var och hämtade dem idag. Ska gå och se den tillsammans med Erik när han är hemma på min födelsedag, ska bli kul! :)

Dags att förbereda inför morgondagen... Kort skoldag, sen ska jag hemoch busa med Lerina! Hoppas vi får besked om gården också.... Håll tummarna!!

image53
Fiiina! <3

Kommentarer
Postat av: Marie & Pralin

Tänk att de små grynen redan är 9 v gamla..snart är dom tönnåringar så vi får passa på att njuta av dom nu..
Kul att det går bra mellan Molly & Lerina nu.
Vi får ha valpträff en helg så alla kan komma och vara med och fika/grilla..

Håller tummarna för gården

Kram
Pralin skickar en nospuss till syrran

2008-04-02 @ 21:31:41
URL: http://www.123minsida.se/waldweilers
Postat av: Lisa

Hoppas du får en trevlig kväll!,
besök gärna min blogg, KRAM! :)♥

2008-04-02 @ 21:33:14
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Stina

Dom e så söta, men dom e ju nästan som mina egna....
Astrid förklarade för Magnus att hon spelat piano, hon var mkt imponerad../XX

2008-04-02 @ 21:36:54
Postat av: Mamma

Lerina är fortfarande trött efter gårdagens äventyr, hon sover som en stock vid mina fötter just nu

2008-04-03 @ 08:55:49
Postat av: Anki

Ni verkar ha funnit varandra ordentligt du & Lerina. Härligt att dessutom både Molly och Tiffen börjar gilla henne, ingen kan motstå charmen hos en lapp :-)) Håller tummarna för gården allt vad jag kan och även att tentorna går bra! Ha det bra //Anki

2008-04-03 @ 23:29:28
URL: http://gittegottsrut.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0