Kortis...

Var uppe halv sex i morse och åkte in till Ängelholm med mamma och simmade, ångrade det dock bittert när jag kom ner i vattnet... Fyyyy vad kallt det var!! :S Kom hem igen vid sju och tog med mig vovvarna i i sängen för att sova lite till. "Ah! Vad mysigt!" tyckte Molly, "Ahh!! Här här ju alldeles för varmt, släpp ner mig, genast!!!!" Tyckte Lerina... Hon fick som hon ville och gick och la sig  under köksbordet istället... Jaja... Nu har vi vaknat och fått frukost allihopa, så nu tänkte jag köra lite koppel-träning på Lerina innan jag sätter mig och pluggar. Ikväll blir det ytterligare ett marschpass på F10.

På tal om gården, så väntar vi FORTFARANDE!!!! Tre och en halv månad har vi väntat på besked nu... suck... Idag ska i alla fall mäklaren och ägaren träffas, så vi får se efter det.

Blir en lite längre rapport senare ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0