Jobb och stranden...

Har varit och jobbat både i går och idag på Golfkrogen. Har varit ganska segt båda dagarna och säsongen verkar inte rikitgt vilja komma igång känns det som. Idag runt tretiden började den nog vakna så smått och det blev faktiskt en liten rusning. Kul! Sånt tycker vi om!  Var nog sista dagen där i dag känns det som, i nästa vecka börjar nya jobbet på campingen i Torekov. Får se vad det kan bli av det! Hoppas det blir lite lugnare, att vara servitris är sliiiitigt för kroppen och jag är så jäädrarns trött och har ont överallt just nu! :S Ska sova ordentligt i natt och sen blir det tentaplugg i morgon. Yes!! :P

Både idag och igår efter jobbet tog jag med mig lille-räven och åkte ner till havet för att gå en runda i skogen och på stranden. Jättekul tyckte Lerina och sååå duktig var hon! Igår var mamma, Ulan och Molly med och idag var det bara jag och Lerina. Hon är faktiskt väldigt bra på att hålla koll på var man är och kommer när jag kallar på henne. Fiiine vovve! :) Lägger in nån bild på henne när hon springer på stranden. :)

image55
Liten hund i full galopp! Frihet!

image56
Vatten e lite läskigt...


Kommentarer
Postat av: Marie & Pralin

Det är något jag oxå imponeras av, Pralins "håll koll på matte utan att vara klängig" OCH att hon kommer när jag kallar på henne trots att hon är ute & leker för fullt i trädgården.
Härliga små gryn är dom!!!

Kram

2008-04-05 @ 21:57:27
URL: http://www.123minsida.se/waldweilers
Postat av: Therese (engelska)

Hon är underbart söt, den lilla räven! :) Jättefina bilder du lägger upp!

2008-04-06 @ 01:40:33
Postat av: Anki & Rut

Annika har tydligen avlat på naturlig följsamhet!*s* Vilken fartig bild på henne när hon springer där på stranden, söt!!! Vi tänkte campa på Torekovs camping för två år sedan kring midsommar, men där var fullt. Tror deet är kul att jobba på ett sånt ställe, massa folk som är glada och avslappnade för de har ledigt och njuter av livet. Ha det bra, hoppas ni fick gården! //Anki

2008-04-09 @ 08:19:24
URL: http://gittegottsrut.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0