Tåeäsda... (är man i Halland så är man!)

Titta vad duktig jag är! Jag har nästan tagit tag ordentligt i mitt bloggskrivande! :)

Sitter på skolan igen och väntar på mina kurskamrater. Inför den nya delkursen ska vi bilda smågrupper och skapa ett kontrakt inom den.... Ja... Vi får väl se hur det blir!

Har inte hänt något speciellt annars tror jag... Erik hörde aldrig av sig, såklart! Trodde jag något annat? :P Jaja, får väl prata med honom på måndag istället.

Ha! Ja ghar lyckats få virus på min stackars lilla dator... suck. Mamma fixade med den igår så förhoppningsvis ska den fungera korrekt nu. :)

Nähä, nu får jag väl gå och kolla om mina kompixar har kommit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0