Lyckad dag...

Har könt mig väldigt trött, hängig och ledsen de senaste dagarna, inte minst på grund av att Mimmi blev sjuk. Igår hade jag dock en riktigt bra dag. Jag hann med precis allt jag skulle göra, och utan att känna mig stressad minsann!

Var först och simmade på morgonen, var mycket mindre folk än det brukar, så det var ju väldans skönt! Åktehem och la mig en stund igen innan jag gick och väckte Sofia och körde in henne till Ängelholm. Var på biblan och lånade böcker, hittade alla utom en, och på apoteket. Körde hem igen, åt, och körde sen upp till min VFU-skola och upplevde nog de mest effektiva 20 minuterna i mitt liv hittills! Jag hann med att göra en ankät undersökningi tre klasser, prata med min VFU-handledare, lämna en bok och disskutera en sak med rektorn och få jobb! :) Ska upp nu och vikariera  för en av lärarna där, jättebra!

Körde hem igen och fikade med mamma som precis kommit hem från Ullared och hann med att göra lite skolarbete. Far kom hem, vi åt och sedan var det iväg till musikkåren. Detgickbraför mig och spela, så därför anser jag den också som hyffsat lyckad. Sen att vi kan sakerna lite för dåligt är en annan sak. Det tar vi tag i nästa måndag!

Nu ska jag till skolan!
image33
Jag och far städade i garaget. Nu kommer inte min bil ut förrän till våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0