Klagan...

Jaha, så var det fredag igen och snart har ännu en vecka gått. Tänkte idag åka in till Ängelholm, hitta en present till Janna, gå till biblan och sedan handla lite. I eftermiddag blir iväg till hästen! :)

Var i skolan igår på ännu ett väldigt givande mentorsmöte... hrm... V pratade om det när vi åkte hem i onsdags och tyckte nästan att vi kunde stanna hemma eftersom det sällan brukar ge något. Kom hem och ser att vi har fått information om en fältstudieuppgift som ska presenteras i mentorsgruppen. Okej, får man väl åka dit ändå! Ja just det... Borsett från att mentorerna inte visste något om denna uppgiften var det väl bra tänkt! Kunde alltså stannat hemma ändå...

Erik frågade mig häromdagen om det var mycket att gära i skolan, "inte så farligt just nu" svarade jag, det höll väl i ungefär dagen efter också. Fick plötsligt väldans massa att göra och dålig information som vanligt så hälften av tiden går ut på att leta information!

Äh, vad jag klagar... Nu ska jag i alla fall klä mig och åka in till Ängelholm!

image32
Starlight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0