Jävligt skön säng...

Tidigare i veckan när jag sitter vid datornvid sådär halv tolv-tiden, kommer en halvt hysterisk syster uppspringande med andan i halsen... Försovit sig!! :) Stackare.

Idag hade vi i alla fall bestämt att vi skulle åka till Helsingör en liten runda. Hon gick bara i skolan till tio, så vi skulle ses i Helsingborg kl elva. Jag går upp vid nio, går och duschar, gör mig i ordning... Hmm.. konstigt att inte Molly har gått upp än, hon brukar alltid springa runt benen på en när man är uppe. Går ner till Sofias rum och hittar en syster och en hund snusandes gott i sängen! "Det måste vara en jävligt skön säng det här" säger jag, varvid systern slår upp ögonen på ett sånt där härligt sätt som man bara gör när man försovit sig; var fasen är jag??? Och varför är jag här och inte i skolan??? Haha!

Jaja, har skrämt in henne i duschen nu så åker vi till Väla sen i stället. Det regnar och blåser lite mycket för att gå utomhus!
 


image31
Hej syster!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Behövs inga kommentarer!!

2007-11-12 @ 09:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0