Sonntag

Ja, det betyder då söndag, för er som inte kan tyska. Så var snart denna dagen också slut, vad har jag egentligen gjort idag?? Spelade med far i förmiddags, han ska vara stand-in som basist på vår konsert... (väldans vad flashit det lät!! :D ) ... det gick i alla fall bra. Där var dock några låtar som jag inte visste vilka det var, men det löser sig nokk!

Har också skapat en ny design här på bloggen. Hjälpte även systrarna mina att få lite ordning på sina ; ).  Formel 1 var det visst också idag, Räikkönen vann, men det kunde vi ju nästan räkna ut! Tråkit att inte Schumacher är kvar längre bara.

Var ju och såg Grease igår förresten! Mycket bra! tyvärr var Månsen sjuuuk, men det var mycket bra och underhällande i alla fall! dt är alltid häftigt att uppleva en show live! :D

Fick ett litet argt ryck över en viss person igår  också... suck...  Får nog se till att reda ut en viss sak snart, bara rätta tillfället ges... Har ju inte blivit det! blä...

Fick också mail från Carina som sliter och har sig med sitt universitet. På något sätt kan jag nog ändå känna att jag längtar tillbaka till England. I alla fall så som det var i början av augusti när Carina fortfarande var kvar. Men men, jag har ju jobb och fullt upp och göra här hemma ändå, får väl ta med mig Carina och åka dit till sommaren. Eller helt enkelt hälsa på henne i Tyskland och även bjudahit henne. Det hade ju också varit trevligt!


Leeds Castle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0