Sege lördag

Kan man verkligen säga... Min förkylning har fortfarande inte brutit ut ordentligt, och jag som måste vara frisk nästa vecka!!!! Daah!!! Fick ett samtal från stället jag var på anställnngsintervju på häromdagen, "Hej, vi blev imponerade av dig (Jag var tydligen en duktig nickedocka...) och skulle gärna vilja att du kom och provjobbade!" Så jag ska dit på tisdag och torsdag i nästa vecka och då vill jag vara frisk!!! Så det så!

Träffade Janna, Tessa, Mia och Elin igår kväll. Lagom slapp och trevlig kväll med film och Let's Dance.

Har inget annat vettigt att skriva just nu tycker jag, så det får väl bli en sån här då! :D

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att jag ska på provantsällning och att Janna ringde

Vad gjorde du kl 8 i morse?
Sov gott i min säng :)

Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
Satte igång en maskin tvätt...

Det sista du sa högt?
Hmm... jag minns inte, har nog varit ganska tyst... Tror att det var "den ska bara ladda färdigt"

Vad har du druckit idag?
Kaffe och apelsinjuice

Vad var det senaste du åt?
En Pistagenöt!

Vad var det senaste du köpte?
Eh... Ha rinte haft tid att handla på jättelänge juh! Men jag tankade bilen häromkvällen, räknas det??

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brunaktig eftersom det är av trä.

Vad är det för väder hos dig just nu?
Soligt härligt och lite blåsigt

Godaste glass-smaken?
Apelsinglassen på tasy House var väldans god. Men annars är väl en choklade eller nougatglass gott!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Njae, föredrar att känna personen.

Sover du tungt?
Nope

Drömmer du mycket?
Antagligen, men kommer sällan ihåg vad jag har drömt.

Mardrömmar?
Inte så mycket längre som tur är

Det första du tänker på en "bra" morgon?
Vad jag ska göra under dagen eller vad jag gjorde under gårdagen som var bra.

Det första du tänker på en "dålig" morgon?
Vad jag ska göra under dagen och hur jag mår...

Vilket ämne var roligast i skolan?
Engelska, ensemblen var också kul.

Trivs du med ditt jobb?
Vilket av dom?? :P Jadå, vist gör jag det, för det mesta.

Favoritklädsel?
Beror på vad jag ska göra, men myspyjamasen är härlig! :D

Favoritlåt just nu?
huh... A little bit of love kanske? Hold you back now är väl annars en som brukar vitta i länge!

Vad ser du om du tittar åt höger?
Far som spelar piano.

Vad gör dig glad just nu?
Inte mycket eftersom jag är trött, sjuk och har alldeles för mycket att göra!

Vad ska du göra härnäst?
Åka och spela badminton...

Höger- eller vänsterhänt:
Höger

Humör just nu:
Trött och seg, på gränsen till övertrött. Ska ut och handla med mamma sen... Stackars mamma!

Favoritgodis:
Foklaaa!!! :D (choklad, gärna med nötter i!)

Kläder just nu:
Myspyjamas! rosa byxor och t-tröja med Snobben på.

Musik just nu:
The Feeling

Hur många kuddar sover du med:
En till mig, och en till Mimmi!

Vad längtar du mest efter just nu?
Onsdag... :)

Ja, det var det. Ska kanske klä mig nu så att vi kommer iväg nån gång!


image5

Leeds Castle Garden
Ungefär som mitt humör just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0