På bättringsvägen!

...Från en förkylning som inte brytit ut ordentligt ännu.... Hmm.. Sandra, that doesn't make much sense! Nä jag vet, men så är det i alla fall! Och det är skönt!

Söndagen var faktiskt riktigt härlig. Strålande sol och riktigt vårväder minsann! Var ute på förmiddagen och städade iordning på altanen, sommarkänsla!!! Spelade igenom konsertgrejerna med far en sista gång, och sedan körde vi iväg till Östra Karup. Konserten gick riktigt bra, trots att hälften av körmedlemmarna fattades... Jag spelade flöjtsolo, far spelade bas och Sofia sjöng solo, och allt gick minsann väldigt bra! Hem sedan för att äta våfflor, gotte!! Men om man äter för mycket grädde blir man illamående... huh... På eftermiddagen och kvällen hade vi lite vårstädning i trädgården och flyttade staketet till hundarna. Nu har de knappt något plats alls, men i gengäld får vi väl gå ut med dem mer! OCH! För första gången i år grillade vi!! :D Jättebra tycker vovvarna, den apparaten gillar vi! (Jag med för den delen!)

På måndagen jobbade jag i Vejby igen. Börjar trivas riktigt bra där nu, men antagligen var det en av de sista gångerna jag var där. Ska iväg och provjobba på ett annat ställe om en halvtimme, och går det bra får jag fast där och kan inte vara vikarie längre.. Lite synd, men samtidigt är det skönt att få något fast! Jobbade till halv fem i alla fall och var dödstrött när jag kom hem... Åt middag och fick sedan ett ryck och gick ut tillsammans med far och städade, tvättade och fixade min bil! NU ska den snart ut!! Weee!! Vad jag tycker om min bil!

Gick upp halv sju i morse med mamma och gick en runda med vovvarna. Mimmi är nog inte riktigt pigg, hon gick rent ut sagt i slow-motion fem meter bakom oss andra hela tiden. Hoppas bara att det är något tillfälligt. Stackars min Mimsa!

Huh, jag var kanske inte på bättringsvägen ändå, eller blev det sämre igår när jag var ute! :S Sitter här och nyser som en liten galning! Jaja, nu måste jag piggna till i alla fall, ska ju köra till jobbet nu!!

image7
Så här mysigt fick vi på altanen!



image8
En bra apparat det här, tycker Mimsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0