Nöjd och glad!

Jajamensan! Fast jag fortfarande är lite småförkyld och fruktansvärt trött, känner jag mig väldit näjd och glad just nu! Är det kanske vårkänslor som spökar? :O Tja, kanske det!

Jobbade idag mellan 9 och 15 på nya jobbet. Trivs verkligen bra där! Än så länge i alla fall... Får se hur det blir under högsäsongen... Men det är verkligen något som jag kan tänka mig i framtiden... Fille!! Vi måste tänka över det där ordentligt! :) Ska kanske ändå ta ett sabbatsår till och försöka jobba lite med dettainnan jag bestämmer mig för att läsa vidare... Jaja...

Slutade som sagt klockan tre och åkte och hämtade Ulan i skolan. Åkte hem, tömde diskmaskinen och körde sedan med Julia till Poppe. =) Hjälpte henne att mocka (fick en smärre allergiattack fast jag gått på mediciner i tre veckor... hmm...) och satt sedan och halvsov och hade det gött i solen när Julia red! Härligt härligt!

Åkte hem och därefter var det nästan direkt iväg till kören, la-la-la-laaa! Riktigt trevligt det med mnsann! Fast jag var på övertrötthetsgränsen och Fille inte vände blad när hon skulle när jag skulle spela... hrm... Men det gick bra ändå! Nästa konsert är den 13 maj, så det är bara till att förbereda! Under tiden hade far haft min bil på jobb och fixat med den, så nu är den i princip färdig för att besiktigas och ställas på och sen är det bara att ut o köra! Min fine-bil!

Helgen som kommer kan bli lite seg känns det som... Min gode vän hade fullt upp som vanligt och hade inte tid att träffas, så nu dröjer det ännu längre innan vi ses och kan prata... :( Fille skulle nog ha hit en kompis på fredag, på lördag har mamma och far gäster och på söndag ska jag jobba. Måste visst hinna med att spela lite på lördag också... Har ju tagit på mig att spela i kyrkan på skärtorsdagen... Vad sjutton ska man spela då???? :S Det löser sig nog!

Annars händer det nog inte så mycket... Var och jobbade i Munka i går minsann och hamnade mitt i en sandlåda med tio barn som lekte krig... Med sand och vatten... Min jacka var något smutsig därefter kan jag säga och jag tror jag fick halva sandlådan med mig in på mitt rum och i min säng... Inte det roligaste...

Aha! Nu kom jag på en till sak som gör mig glad! Jag har ju äntligen blivit färdig med att beställa en dator! :D wee-hee! Nu kan jag ju snart sitta i sängen och blogga istället för här nere! :) Måste bara komma ihåg att anmäla mig till högskolan också... hmm...

Nähä, nu ska jag minsann gå upp och städa bort lite sand från mitt rum och sedan ska jag sova. Börjar 7,45 imorgon... *gäsp* Men jag slutar vid tre, och det kan ju vara rätt så skönt en fredag!

image9
Ulan och Poppe

image10
Hoppla Pålle! (Poppe!)


Kommentarer
Postat av: Fia

Åhh, vad menar du med det, att ta ett sabbatsår? :O

2007-03-29 @ 22:41:22
URL: http://MusicFia.blogg.se
Postat av: Ula

haha! Där var ju jag och poppe :D

2007-03-31 @ 18:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0