Lördag em

Så var lördag kvällen här, och förkylningen har fortfarande inte brutit ut ordentligt!! Det kommer säkert vara så att jag går och är lite småsnuvig i tre veckor istället! Suck... Hur trött man blir...

Var och spelade badminton och minsann lite fotboll innan... Far, Fille, Daniel och Alle var minsann också med. Mycket skojjigt o litta jobbigt! Åkte hem, åt lite och sedan åkte jag, Far och Mamma till Väla. Far på Väla....Det är inte varje dag!! Han var till och med när jag skulle prova byxor och bar och letade och föreslog! Men jag hittade minsann ett par till sist, wee-hee! Vidare sedan till skoaffären, för att hitta en bekäm och bra sko som man kan ha på sig en längre tid... och se! Det hittade jag minsann det med! kostade "bara" 795:- men det får det vara värt! Snygg var den minsann också! :D

Vidare till Gallerix, hittade jättefin tavla till vardagsrummet, som så klart var utgången! Typiskt!! Men vi fick i alla fall ett tips om var vi ska leta nu, och där var lite kan man säga... :S Sist men inte minst; Tasty House!! Alldeles för mycket gott där inne alltså... Hittade minsann även min arbetskamrat där inne! Iväg från Väla sen, och in till Maxi i Ängelholm. Där köpte mamma jättesöta skor! Hem, åt mat, tittade på Disney channel och nu hamnade jag här! :D Ska nog gå och lägga mig snart... Känner att jag behöver en natts riktigt god sömn till, så ska jag nog bli frisk ska ni se!

image6
Mimsa ser extremt pigg och glad ut...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0