22:38

Det är efter en sån här dag man undrar lite hur ens liv egentligen ser ut... Och framför allt, Hur fasen orkar jag?!??! Men i längden hade man nog inte gjort det, även om det har varit lknande hela veckan... suck... Ska jag berätta??

Satte klockan på halv sju, skulle väcka mamma och gå ut och gå en runda. Tröttheten tog dock överhanden och jag ställde om klockan till sju och somnade om. Vaknar en halvtimme senare och är inte ett dugg piggare men måste tyvärr gå upp i alla fall. Duschar, klädning, frukost, plocka fram kläder... Åker till jobbet i Vejby vid kvart i åtta, faktiskt riktigt lugnt och skönt idag med, bara sju barn. Lagom! :) Lyckas ha både samling och utelek utan att någon av ungarna slog halvt ihjäl sig och tom H var riktigt snäll!! För att vara H... Allting är relativt!! :D

Slutar halv tolv, sätter mig i bilen och käkar lunchen på vägen hem... Sticker in, äter ett äpple, hämtar lite grejer och sedan iväg igen till Fritids i Förslöv där jag började klockan tolv. Gick hyfsat bra där med, här lyckades dock ett av de små liven slå halvt ihjäl sig... Tre gånger tom! (Nej, det var inte mitt fel...) Jaja, jobbar till halv fem, sedn in på toaletten, bytar om, ovh sedan är det hej o ivej igen! Den här gången till anställningsintervju i Båstad klockan 17. Det gick i alla fall bra... Tror jag... Det är alltid så svårt och veta vad folk får uppfattning av en när man sitter och känner sig som en nickedocka och bara svarar "ja... nej.... mhm... jadå..." hela tiden. Men men, chanserna till ett jobb var nog goda i alla fall och det hade ju varit trevligt att få något fast, också till sommaren och en bit in i höst. (Jag kanske ska ta ett "sabbatsår" (yeah, right!) till?)

I alla fll, blir färdig där ungefär halv sex, är hemma kvart i, äter och sedan, halv sju, gissa vad?? Iväg igen!!! :D NU till den omtalade kören i ÖK och "genrep" till konserten på söndag. Både far och Daniel var minsann med, Daniel endast som åhörare, och det gick minsann bra det också! Hemma igen vid halv tio, en kopp kaffe och sista delen på "Efterlyst" och sedan hamnade man här! Huh ja... Tur att inte alla dagar är sådana! Men det är bara att bita ihop, fast jag slår vad om att jag kommer att däcka totalt i soffan i morgon kväll och sedan ligga halvt utslagen till på onsdag så jag ska jobba igen. Nu låter det som att jag är väldigt negativt inställd till det här med att jobba, men se ni, så är det inte alls! Jag tycker om att ha något att göra, men denna veckan har det bara blivit lite för mycket! (se även föregående inlägg... hrm...)

Nä, nu ska jag se om jag hittar en bild, sen ska jag kolla syrrans blogg och sedan är det dags att sova. Jobb i morgon med! :D

Hittade ingen bild.... suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0