En kväll i juni...

Okej, NU var det längesedan jag skrev!! Hoppsan! Vart börjar man nu då? Jobbet på golfkrogen går fortfarande bra. Dock är är en del som har slutat vilket innebär att vi som är kvar måste jobba en massa extra för att få ihop det... Detta leder till att man blir lätt slutkörd... Denna veckan har varit helt ok, bara jobbat tre dagar, men nästa vecka jobbar jag alla dagarna utom en... Huh! Jaja, det får gå det med! Förhoppningsvis kommer det någon mer som kan jobba snart så vi andra kan få lite leedit!! :D

I måndags hade vi konsert med musikkåren i torekovs hamn. Det gick väl hyffsat, men jag känner mig inte riktigt säker på det där med att marschera ännu... Det löser sig så småningom! Ska ha en likadan konsert i Vejbystrands hamn på onsdag, så då får jag väl vara mer koncentrerad och fokusera på vad jag gör.

Har minsann köpt en ny leksak osse! En fin-fin motorcykel! :D Nu ska man bara se till att komma igång med att ta körkort till ensådan också... Men man kan ju övningsköra så länge!

Har hunnit vara på bio också minsann några gånger. Var med Sofia först och såg Blades of  Glory. helt klart underhållande men lite skum handling. Filmen slutade vid halv nio och så tidigt kan man ju inte åka hem en lördagkväll. Då åker man till Danmark!! :D Så vi åkte dit och köpte glass och gick en runda, Fille gjorde ett något makabert fynd på en väg och en massa roliga saker som hon ville köpa på båten. Inte så lätt när man inte har några pengar med förstås! I söndags var jag på bio med Erik och tittade på Pirates trean. Alltid lika trevligt att vara ute med honom!

Har hittat en ny kompix på jobbet, Sophia heter hon. Mycket trevlig prick och hon var minsann här hela kvällen i går! :D En massa godis, chips, sång och skratt blev det och det var också mycket tevligt!

Nähä, nu får det räcka för denna gången. Snart kommer moster och kusiner hit så man borde väl börja hjälpa till med maten... :)

image26

Filles lite udda fynd...


image27
Fiin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0