Uuuunsda!

Japp, det skulle betyda onsdag ifall ni inte förstod. Så säger iaf Fredrik att det heter! :D Haha! Uuunsdar betyder musikkår... Det gick faktiskt helt OK trots att jag var enda flöjten och knappt hör mig själv... Speciellt inte när vi är i den lilla salen när dethar blivit dubbelbokningar i aulan. Men men, det gixk som sagt bra och på söndag ska vi ha marschträning. Det undrar jag hur det kommer att gå, för det har jag aldrig gjort förut! :) Måste skaffa en nothållare också... Var sjutton gör man det då?? :O

Måndagen blev minsann riktigt härlig den med! Fick både tvättat bilen,städat rummet, fixat låset till bilen och pratat med både Janna och Erik i telefon. Alltid trevligt! Får se om Janna är ledig i morgon, dör i så fall ska vi se till att träffas. Jag själv jobbar bara halv dag i morgon! Sköönt! :D Har varit några dagar på dagis i Vejby nu och det är faktiskt rätt så skönt att kunna göra det ibland som omväxling. Att stå upp och springa omkring åtta timmar i sträck kan annars bli rätt så tröttsamt... :)

Kör imorgon igen också och Micke skulle tydligen följa med! Hejja! Trevligt att få dit lite fler killar, det kan behövas! Sen har vi minsann helg igen... Huh, vad tiden går! Ska se om det inte går att träffa Erik en dag till helgen kanske... Han har väl fullt upp med annat som vanligt! :P

Nähä, det här får räcka för idag, börjar redan halv åtta i morgon och klockan år nästan halv tolv nu... Ska kanske försöka få några timmars sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0