Torsdag 5 april

Hu... Jag har ju så mycket att göra att jag helt glömmer bort att blogga! Haha! Vilket problem! Får väl köra en liten sammanfattning nu då!

Sitter just nu i min säng och skriver... Jag har äntligen skaffat mig en egen dator!! Wee-hee!! Och kan man tänka sig, den funkar minsann utan minsta krångel! Fantastiskt!

Musikkår igår... Hade fått ett meddelande om att vara där en timme i färväg för att prova ut en uniform och är en duktig flicka och åker dit och är där fem i sex. Uniformsansvarg kommer efter några minuter och det första han säger är "Vi har ett problem...Jag tänkte nog inte till ordentligt när jag sa den här tiden..." Ovanligt att han inte tänker ordentligt ju! I alla fall, skolan där vi är och repar njuter ju i högsta grad av sitt påsklov... Vilket innebär att vi inte kan komma in till förrådet där uniformerna finns! Yes! Dessutom visar det sig att ingen annan anammat detta lilla meddelande om att komma och prova uniform, så jag och uniformsansvarig får sitta och underhålla varandra i en timme innan de andra kommer... Nu kommer vi visserligen bra överens så det var väl inga problem, men det var ju lite typiskt. Vi råkade förresten sätta igång larmet ändå! Haha! :D Eller var det inte larmet, men det tjöt lite konstigt i högtalarna... hm... Spelningen sedan gick i alla fall helt okej. Har en förbaskat tradig stämma d'r jag ska föreställa en tickande klocka... Spelar solo i alldeles för många och enformiga takter!!!
 
När vi ändå är inne på musiken, kan jag ju tala om att jag spelade minsann i kyrkan tidigare ikväll. Gick väl helt OK och de verkade nöjda, så förhoppningsvis kan det ju bli igen!

Ibland förundras jag över oss vane-människor... Låt säga att jag började använda datorer när jag var ungefär 10, dvs ca 20 år. Jag har åkt bil i hela mitt liv och kört själv i nästan fyra. Jag har varit i England i ett halvt år, knappt! Och ändå skriver jag på datorn ibland eftger det engelska tangentbordet av bara farten och försöker växla med vänsterhanden när jag är ute och kör bil! :S Men jag är nog ovanligt förvirrad också...

Nähä, nu får det väl räcka, annars blir det väl för jobbigt att läsa! Dags för mig att sova, gick upp strax före sex i morse för att börja jobba sju... segt, men det gick det med. I morgon har jag ju faktiskt sovmorgon, det räcker att jag går upp kvart i åtta! Wee-hee!! :D

Snart fyller jag år förresten! Kommer ni ihåg det?! :D

image11
Fin blomma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur räknar du??? om du började använda dator när du var tio och har använt den i 20 år, hmmmm......då är du 30 nu??????? eller

2007-04-06 @ 13:28:41
Postat av: Anonym

Jaja, jag skrev väl lite för snabbt! :D tio år menar jag!

2007-04-06 @ 21:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0