Stepcounting!

Häromdagen började vi diskutera på jobbet hur mycket vi faktiskt springer där fram och tillbaka varenda dag. Någon nämde att man borde stegräkna och sagt och gjort gjorde jag minsann det nästa dag! :D Otroligt hur många steg vi går! det var en relativt lugn dag men ändå fick vi ihop över 10000 steg! I går var jag både ute och marscherade och gick med hundarna och då fick jag "bara" ihop runt 8000... Undrar då hur många det bli idag... Idag har jag både jobbat och varit ute med hundarna.... 14000 minsann! Hejja! Det är lite lustigt, alla nya saker man tar til sig blir till ett slags beroende i början! "Måste kolla hur många steg där är" osv... Jaja... Har man inget liv så!

Blev prexis indragen i att ta tag i MySpace ordentligt... Krångligt värre det där... Mycket lättare här juh! :D Ska försöka titta lite mer på det när jag inte är så trött!

Ledig i morgon som sagt.... Sköööönt! Ska fara runt lite överallt och leta efter födelsedagspresenter.... Spännande, spännande! Först till Banken och fixa mitt BankID som klabbar, därefter till jobbet i Munka och sedan blir det nog Väla... Någon som är pigg på att följa med?? Nä just det... Människor är väl normalt inte lediga en tisdag... Det går ändå!

Kanske ska ta med mig kameran och ta lite bilder så jag har något mer att lägga in... Har inte så mycket på denna datorn ännu... Det tar tid att skaffa sig ett liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0