Påskhelg!

Jahapp, så var snart denna påsken också över och snart är man ännu ett år äldre... Men först fyller Inger, Mimsa, John, Camilla och Hannah år, och sedan har vi ju Annika, Tessa och Erik... Och allt detta innan första maj! :S Kanske borde tänka på vad man ska ge folk i födelsedagspresent... hmm... Inte långt efter detta fyller ju lille Fille 18 minsann o dar, så då måste det ju vara lite speciellt! :D

Släktkalas hela helgen tänkte jag säga, men inte riktigt. Moster var här igår med en del av sin familj och Farmor och Farfar var här ikväll. Trevligt på ett sätt att träffa släkten, men lite jobbigt också. Varför talar man om samma saker varenda gång man träffas?? Det blir ju bara en massa upprepningar om vad folk är trötta på men inte gör något åt. Eller som inte går att göra något åt för den delen... Ibland tycker jag att min släkt är lite skum. Men det tycker väl antagligen alla gissar jag!

Har jobbat annars hela helgen... Men det är faktiskt kul! Man träffar folk och tjänar pengar! :D (och blir trött som fasen, men strunt i det! Det märker man inte så länge man har fullt upp!) Träffade en trevlig kollega i fredags som jag trivdes mycket bra med, härligt! Jobbade även med henne i lördags, men idag var hon ledig. :( Men det går ändå! Jobbade 42 timmar i denna veckan, räknade jag ut... Det är mer än en heltidstjänst! Och det på tre olika arbetsplatser! Huh... Inte konstigt att man är trött nu! Men i morgon är jag ledig! Wee-hee! (Jag gillar det uttrycket, det märks va?!) Är inte ledig sen igen förrän nästa tisdag, så jag får passa på att njuta ordentligt i mogon! HOppas att det blir fint väder...

Börjar bli riktigt trött på en viss människa nu... Får väl ta och ringa i mrogon och se till så att vi kan träffas snart... Dumming!

Har inte blivit färdig med att föra över lite bilder till min dator ännu, så det här inlägget får  bli utan bild! Nu ska jag i alla fall sova!

...

Hmm... Om jag ska bli svensklärare, borde jag verkligen jobba på min skrivkunskap känner jag... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0