Längesedan jag skrev...

...så jag får väl uppdatera lite! Som sagt, det är alltid så med nya saker, det är roligt att uppdatera och syssla med, men efter ett tag tappar det lite sin tjusning och man tycker att det är jobbigt. Men, men... ska försöka att inte ge upp!

Är för tillfället väldigt irriterad på Båstad kommun därför att jag inte får ut min lön... suck.. Och jag som behäver mina pengar! Så arg jag blir! Och inte är det mitt fel heller att jag inte får ut den, och det gör det hela ännu mer irriterande!

Jobbar på för fullt på golfkrogen annars, och det går faktiskt bra. "Jättebra jobbat Sandra, som alltid!" sa Kerstin idag. :D Då blir man glad! Trivs jättebra där och där är trevliga människor...Som jobbar i alla fall! Gästerna är lite... speciella ibland, men dem behöver man inte blanda sig för mycket med!

Har minsann hunnit både fylla år och ha kalas också. :) Fyllde år i torsdags och blev uppvaktad av min lilla familj på morgonen, därefter var det jobb och på kvällen var vi och åt på Pepelino i Ängelholm. Gotte! Fick också paket av min andra "familj" från England och Carina i Tyskland, roligt! I lördags hade jag och Fille gemensamt kalas för släkten. Många fina sak fick vi då också minsann! Sötaste lilla kusin Isabell var också med och pratade med vovvarna och slickade gräddvisparna!

Nu måste jag snart gå och lägga mig känner jag. Känner mig fruktansvärt trött och seg idag och imorgon ska man ut och marschera klockan sju på morgonen... Halleluja, kommer man att orka det egentligen???

image22
Isabell

image24
Hipp hurra för ja´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0