Helgen

Ett, Två, Ett, Två... Hubadubah... Marschträning igår i Ängelholm och det gick faktiskt riktigt bra! Utan instrument i all fall! Haha! Undrar just hur det ska gå och lägga till instrumenten till det där... Det får bli ett senare projekt! Synd att bara halva orkestern dyker upp dock...

Har jobbat annars denna helgen också... Blev bara tredje helgen på rad och jag ska jobba de två nästkomande också... Slutsats: Jag ser fram emot min maj-lön! :D Ett riktigt trevligt gäng har de lyckats få ihop där minsann. Kommer rikigt bra överens med alla! Fick en ny kollega också i lördags och det fungerade riktigt bra!

Känner mig faktiskt riktigt duktig efter denna helgen... Inte överdrivet onytigt ätande och på jobbet i lördags fick jag ihop över 10000 steg minsann och igår var det både marsch och sedan cyklade jag och mamma till Ängelsbäck. Heja oss!

Jobb idag också men i morgon är jag ledig! Wee-hee! Har en massa saker som jag ska hinna med och göra så jag lär inte känna att jag har varit ledig i morgon kväll. :)


image12
Sötaste Mimsa fyllde tio i torsdags! Grattis Mimsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0