Guten Abend!

Sitter vid köksbordet och betraktar lite roat en väääldigt oteknisk lillasyster! Hon har lite problem med att få symaskinen att fungera som den ska... Och inte frågar hon om hjälp heller! Är det då jag ska erbjuda mig? Nä! Vi tittar ett tag till och ser hur det går!

Var ledig igar och gjorde absolut ingenting könns det som! Fast jo, det gjordejag ändå, Jag spelade Sims! :D Haha! Nä jag bakade faktiskt och planterade tomater med. (NU bad hon om hjälp!) Men det var skönt att vara lite ledig. Skulle varit nere hos farmor och gått en runda tänkte jag, men hn var inte hemma.

I morse var jag och mamma ute och gick vid halv sju minsann. Heja oss, vad vi är duktiga! Sedan bar det iväg till jobbet igen. Varken Rolf eller Kerstin var där, och Gunnar hade en massa annat att göra så jag och Janne och Ninni hade det jätteskönt! Knappt några människor och Janne bakade kakor... Ah! vad de var goda! Farligt det där... :P Pkte efter jobbet och tog några bilder på min bil. Hittade ingen bra bakgrund dock, så jag får göra om det!

Snart fyller jag år! :D Hihi!

Stackars Fille! Maskinen lyder inte henne! Jag får väl ta o hjälpa henne!

image21
Fine-bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0